سؤال
كنت عايز اتاكد من قيد الرواتب انا بعمله كدا بظبط من ح راتب محمد من ح راتب احمد من ح راتب محمود الي ح رواتب وأجور مستحقة وعند الصرف من ح رواتب وأجور مستحقة الي ح البنك هل القيد دة صحيح

سؤال
السلام عليكم اريد نموذج لشرح الميزانيات للجهات الغير ربحية مطلوب مني شرح تفصيلي للميزانية الخاصة بجهة شبهه حكومية بشكل مبسط ولا عرفت اسويها لاننا جهة غير ربحية ماعندنا مبيعات ولا حاجة للضرورة جدا اذا يوجد نموذج يمدي اعدل عليه عندنا ...