سؤال
كنت عايز اتاكد من قيد الرواتب انا بعمله كدا بظبط من ح راتب محمد من ح راتب احمد من ح راتب محمود الي ح رواتب وأجور مستحقة وعند الصرف من ح رواتب وأجور مستحقة الي ح البنك هل القيد دة صحيح